Acest website NU foloseste cookies.

rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

Formularea întrebărilor poate să pară o sarcină ușoară și de o relevanță scăzută în procesul de rezolvare a unei probleme, însă modul în care acestea sunt formulate joacă un rol decisiv în rezolvarea unei probleme și influențează  direct rezultatele obținute.

Cercetarea, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor pentru a fi realizate eficient depind de formularea întrebărilor. Însă de cele mai multe ori se alocă prea puțină importanță acestei etape.

Formularea unei idei nucleu trebuie tratată cu maximă seriozitate. Expunerea potrivită reprezintă adesea cheia către răspunsurile relevante. Cu ajutorul unui indicator corect aplicat, relevanța analizei poate crește în mod semnificativ.

Formularea corespunzătoare a întrebărilor este de asemenea esențială pentru implementarea unei strategii eficiente. Prea multe ”strategii” oferă doar o listă de răspunsuri vagi la întrebări irelevante, care nu reușesc să furnizeze suport pentru rezolvarea problemei clientului.

Înainte ca o firmă să definească o soluție, aceasta trebuie să își formuleze cât mai coerent întrebările. După această etapă, se pot enumera clar problemele și soluțiile propuse care răspund întrebărilor formulate, reușind astfel să reducă, sau cel puțin să limiteze, numărul de detalii nesemnificative pentru client.

Întrebările trebuie verificate constant. Întrebările care sunt bine formulate la debutul unui proiect s-ar putea să își piardă din relevanță pe parcursul desfășurării acestuia. Cu alte cuvinte, formularea întrebării potrivite nu este doar un prim pas în dezvoltarea unei strategii, ci este un pas ce trebuie revizuit constant pe parcursul dezvoltării unei soluții.

În cei peste 10 ani de activitate EMI s-a specializat în formularea întrebărilor corecte în funcție de fiecare client și domeniu de activitate în care acesta prestează servicii, pentru a putea descoperi adevăratele probleme cu care se confruntă aceștia, deoarece doar în acest mod putem cu adevărat să construim și să punem în practică strategii care sa vă asigure succesul.

 Eastern Marketing Insights – asking the right questions...

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Scroll to top