rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

  • Sectorul de industrie cu cea mai mare rată de activitate este cel al bunurilor de larg consum.
  • În momentul de față este imposibil  să ne imaginăm viața fără apă, produse de uz casnic, produse alimentare, produse de îngrijire personală, electronice, electrocasnice, etc. Piața bunurilor de larg consum a evoluat constant prin multiplicarea tipurilor de bunuri și prin apariția de noi branduri. Astfel, competiția în acest domeniu a crescut, iar furnizorii și producătorii apelează la strategii de marketing eficiente în vederea câștigării unei poziții competitive pe piață.
  • Cum evoluează piața bunurilor de larg consum? Care sunt principalele mutații în ceea ce privește vânzarea/ cumpărarea bunurilor de larg consum? Ce categorii de produse preferă cumpărătorii? Ce bunuri beneficiază de cea mai mare rată de cumpărare? Ce categorie de bunuri obține cel mai mare profit? ... La aceste întrebări vă oferim răspunsuri, în scopul furnizării unei analize complexe și realiste.
  • •Noi vă punem la dispoziție următoarele servicii:
  • •Studii de piață privind comportamentul consumatorului pe categorii de produse/ branduri;
  • •Studii de piață privind percepția consumatorului pe categorii de produse/ branduri;
  • •Studii privind concurența în domeniul bunurilor de larg consum;
  • •Strategii de marketing;
  • •Strategii de dezvoltare a produsului.
  • Avem expertiză pe următoarele domenii: piața condimentelor, vinuri, panificație, ape minerale, bijuterii, servicii de curierat, benzinării.

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Newsletter

Scroll to top