rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

  • În conceperea unei strategii de branding avem în vedere identitatea asumată a produsului care va avea ca rezultat o perspectivă în oglindă la nivelul percepției publicului larg. În efortul de diminuare eficientă a diferențelor dintre cele două ipostaze ale produsului: cea asumată identitar și cea percepută, realizăm o strategie de branding relevantă, cu un concept-nucleu reprezentativ pentru caracteristicile produsului.

 

  • Împreună cu structura strategiei de promovare, urmărim integrarea organică a produsului pe piață în funcție de oportunitățile micro-mediului economic și de nevoile sociale care își găsesc acoperire pe piața de referință.

 

  • Identitatea produselor se realizează atât senzorial, prin logo-uri, slogane, serii de reclame, cât și prin asumarea unui statut, a unor valori și direcții de dezvoltare care să rămână consistente în timp. Constituirea arhitecturii de brand se realizează progresiv, prin interpretarea datelor obținute din segmentarea de marketing.

 

  • În elaborarea strategiilor de promovare și în implementarea politicii de preț pornim de la analize riguroase și în profunzime ale pieței în cele trei direcții reglatoare ale unui produs sau serviciu nou: gradul de integrare pe piață a concurenței și poziționarea raportat la publicul țintă, caracteristicile personale și de consum ale grupului relevant targetat și anticiparea gradului de absorbție pe piață a produsului în funcție de indicatorii specifici.

 

  • În funcție de rezultatele obținute din cercetarea pieței se constituie structura identității brandului, luându-se în considerare elementele de poziționare necesare penetrării eficiente pe piață în context micro-economic. Personalitatea brandului se transformă progresiv într-o experiență tangibilă, prin conturarea de identitate vizual-grafică și a conceptelor-cheie cu care se va opera în faza de integrare în agenda mentală a consumatorilor.

 

  • Procesul de transformare a unei mărci într-un brand ține cont, printre altele, și de  gradul de notorietate al produsului. O adevărată campanie de branding nu va avea doar un produs bine ancorat în contextul pieței, ci și un output cunoscut și asumat de consumatori.

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Newsletter

Scroll to top