rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

  • Sursa de profitabilitate a clienților misterioși constă în optimizarea serviciilor pe care le oferim consumatorilor prin raportarea comportamentului personalului la un nivel profesionist și prin calibrarea performanței față de concurență.

 

  • Desfășurarea activității în această industrie este unidirecționată, riguroasă și profesionistă pentru a garanta rezultate relevante și a elabora soluții pentru probleme potențial degenerative. Această strategie are un rol analitic și de prevenire a potențialelor dezechilibre ale mediul intern în cadrul unei companii.

 

  • Clientul misterios abordează o formă de observare disimulată, dar directă la nivelul contactului cu resursele umane în context relevant companiei. În realizarea și operaționalizarea de studii de performanță combinăm accesul din interior în mediul ales cu o perspectivă analitică obiectivă în redarea rezultatelor.

 

  • Acest tip de serviciu ajută în depistarea punctelor forte,dar și a problemelor interne legate de funcționalitate, personal sau imagine percepută. Adoptarea strategiei clientului misterios atrage după sine responsabilitatea evaluării corecte în identificarea problemelor reale pentru conceperea diferitelor strategii de creștere a performanței.

 

  • Exercițiul de probare a serviciilor asigură asumarea perspectivei percepute a companiei de către echipa de conducere și reprezintă o premisă puternică în elaborarea de strategii pentru creșterea gradului de funcționalitate a relațiilor cu clienții și de îmbunătățire a performanței angajaților pe termen lung.

 

  • Integritatea resurselor umane în prestarea de servicii constituie un pilon în generarea profitului a unei companii, iar rezultatele puse la dispoziție de acest serviciu sunt cel mai bine valorificate printr-o perspectivă constructivă în ceea ce privește performanța angajaților. 

 

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Newsletter

Scroll to top