rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

  • Aplicarea unei politici de preț coerente cu strategia dată de arhitectura de brand acoperă exigența de a produce avantaje diferențiale. În analiza soluțiilor optime, strategia de preț va fi o componentă subscrisă strategiei mai generale de marketing, compatibilă cu obiectivele pe termen lung și  scurt.

 

  • O strategie de preț care orchestrează variabile substanțiale va avea în vedere criterii care țin de o analiză în profunzime a pieței pe termen mediu și lung. Elasticitatea față de preț determină capacitatea de fluctuație a achiziționării repetate și disponibilitatea de investiție a consumatorilor.

 

  • Poziția asumată a companiei față de competitor la un moment dat va avea în considerare și comportamentul consumatorilor privind rata de integrare a produsului sau serviciului în contextul consumului repetat.

 

  • Adaptarea la specificul pieței trebuie realizată prin cunoașterea în profunzime atât a publicului țintă al produsului/serviciului, cât și prin tendințele generale ale micro-mediului economic. Pentru optimizarea rezultatelor la nivel de Return on Investment, strategia de preț trebuie să fie rezultatul transparent al unor date demo-psihografice rezultate din cercetări preliminare.

 

  • Direct corelabilă cu viziunea de ansamblu asupra pieței, determinarea politicii de preț va contextualiza în același timp caracteristicile care transformă brandul într-o experiență tangibilă, cu o abordare riguroasă dată de studii științifice prealabile.

 

  • Cele patru strategii de preț principale ale industriei de consum: premiumde penetrareeconomy(fixarea prețului în funcție de costuri)și skimming(strategia prețurilor diferențiate)vor cunoaște valențehibrid și abordări complementare, în funcție de nevoile specifice identificate pentru fiecare dintre clienții noștri.

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Newsletter

Scroll to top