Acest website NU foloseste cookies.

rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

Eastern Marketing Insights publica Metodologia de Selectie a Grupului Tinta si Anexele pentru inscrierea in proiectul „EFFECTIVE HR - Eficientizarea resurselor umane din cadrul intreprinderilor aferente sectoarelor economice cu potential competitiv in Regiunea Nord-Est”, Cod SMIS proiect 117509.  Proiectul este cofinantat prin Programul Operational Capital Uman. 

 

Eastern Mareketing Insights publică Corrigendumul nr. 1 la Metodologia de selecție a grupului țintă. Corrigendumul vizează clarificarea unui aspect din Anexa nr. 4 „Declarație pe proprie răspundere privind apartenența la grupul țintă”.

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Scroll to top