Acest website NU foloseste cookies.

rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

Soluții

          Una dintre întrebările fundamentale în cercetarea de marketing este "De ce clienții cumpără produsele / serviciile anumitor mărci?" Și este ușor de văzut că întrebarea referitoare la un produs nou este: "Ce set de caracteristici ale noului produs ar determina cel mai mare profit? "

          Cercetarea de piață utilizează o varietate de metode și instrumente care pot fi aplicate pentru a studia alegerea clientului.

          Din punctul nostru de vedere, aspectul cel mai important în marketing este modul în care înțelegeți clienții și potențialii clienți, nevoile și caracteristicile acestora, modul în care acestea diferă una de alta și modul în care percep beneficiile pe care ar dori să le găsească noile produse / servicii.

          Utilizăm o varietate de tehnici pentru a identifica, descrie și analiza segmentele de piață specifice atât produselor deja existente, cât și celor noi.

Cercetarea mărcii

          Acest tip de cercetare vizează descoperirea "personalității" și a valorii unei mărci. Este util să se determine gradul în care este cunoscut un brand. Scopul este de a include diferite tipuri de produse și servicii într-o categorie sau de a înțelege măsura în care un produs sau serviciu "se potrivește" imaginii de marcă propusă de clientul nostru.

Proiectarea și testarea produselor

          Deși nu se recomandă să se facă greșeli, este preferabil să se învețe de la ei să descopere îmbunătățirile care pot fi făcute unui produs înainte de a lua o decizie privind dezvoltarea acestuia sau despre realizarea unui nou produs. Compania noastră efectuează astfel de studii pentru a determina combinația potrivită a caracteristicilor produsului și pentru a determina prețurile pe care clienții din diferite segmente le pot plăti.

Publicitatea și instrumente de comunicare

          Când nu sunteți sigur de efectul publicității asupra segmentelor de public țintă, este indicat să testați mesajele promoționale. Testarea mesajelor oferă informații despre eficacitatea și dinamica lor în timp.

Analiza prețurilor

         Stabilirea prețului de vânzare al unui produs sau serviciu este una dintre cele mai dificile decizii de management. Dezvoltarea și aplicarea unei strategii în acest sens necesită realizarea mai multor tipuri de cercetare. În cele mai multe cazuri, acest lucru implică interogarea directă, o tehnică care utilizează percepția clientului în legătură cu nivelul de stabilire a prețurilor. O altă tehnică frecvent utilizată este reprezentată de analiza coșului de pe piață care poate indica prețul dat de client pentru un set de caracteristici ale unui produs.

Satisfacția și loialitatea clienților

         După ce ați implementat planul de marketing și clienții au cumpărat și au folosit produsul dvs., este timpul să vă evaluați experiențele și probabilitatea de a cumpăra produsul din nou și motivele pentru care faceți acest lucru. Compania noastră realizează studii privind gradul de satisfacție al clienților și loialitatea față de produsele / serviciile oferite de dvs.

Electoral

         Indiferent dacă sunteți un partid, un candidat sau o parte interesată: în timpul campaniei electorale sau nu, suntem disponibili pentru dvs. cu o cercetare de piață personalizată pe subiectele dvs. de interes.

Get Socials

Scroll to top