Segmentare clienţi
- Complexitatea pieței în condiții economice concurențiale plasează avantajul în mâinile consumatorilor, motiv pentru care gestionarea industriei de accountingreprezintă una dintre preocupările noastre majore. Caracterul durabil al relaționării cu clienții este dat de investiția în fidelizarea clienților actuali dublată de identificarea de noi resurse pentru a răspunde nevoilor unei game cât mai variate de clienți.
- Segmentarea atentă a beneficiarilor serviciilor noastre în funcție de profilul identificat al provocărilor fiecăruia dintre ei duce la un răspuns inechivoc transpus în soluții concrete pentru industriile în care își desfășoară activitatea. Creșterea portofoliului de clienți garantează eficiența și maturitatea echipei noastre în abordarea proiectelor în care ne implicăm.
- Calitatea produsului, ca și cea a relației cu clienții sunt realizabile doar în condiții de comunicare eficientă și abordare loială. Desăvârșirea calității produselor este rezultatul invariabil al dialogului profesionist și al devotamentului față de nevoile clienților. Sistemul de recomandări relevante și pliate specific pe nevoile imediate și perspectivele pe termen lung pe care îl implementăm are la bază studii de piață sistematice care ne reglementează intern propunerile de dezvoltare și direcțiile de urmat.
- Experiența de colaborare cu experți din domenii de activitate diverse sugerează flexibilitatea și capacitatea de adaptare la abordările și nevoile specifice ale colaboratorilor noștri. Echipa Eastern Marketing Insightsprivește dialogul ca pe cel mai eficient instrument în generarea de soluții pliate pe nevoile clientului.
- În gestionarea relațiilor externe, un punct prioritar îl reprezintă atenția față de calitatea interacțiunilor consumatorilor cu brandul clientului, variabilă în funcție de care sunt formulate strategii care să aducă soluții adaptate cerințelor consumatorilor și exigențelor clientului.
Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.
Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.