Optimizare distribuţie
- În demersul de eficientizare a exploatării resurselor clienților noștri se iau în considerare rata de absorbție a pieței și gradul de saturație, pentru valorificarea cât mai adecvată tipului de capital social.
- Pentru îmbunătățirea randamentului în economia planului de distribuție, setul de activități și preocupări se vor orienta către următoarele direcții principale:
- Aplicarea unei strategii de distribuție pentru segmentul de clienți, portofoliul de servicii/produse și canalele de distribuție;
- Conturarea standardelor de proceduri și asistență în baza strategiilor aplicate, optimizând cauzal procesele de distribuție;
- Creșterea gradului de adaptabilitate către noi cerințe ale pieței prin intermediul unui sistem organizatoric sustenabil și eficace;
- Pentru introducerea cu succes a viziunii procesuale asumate în optimizarea distribuției, se adaptează și sistemele de remunerare, complementar cu implementarea diferitelor măsuri de dezvoltare a personalului.
- Facilitarea evaluării procesului de distribuție se realizează prin intermediul mijloacelor de control optimizate pentru a genera rezultate relevante la fiecare nivel procesual al acestei game de activități.
- În contextul schimbărilor la nivel de piață, maximizarea potențialului provenit din capital este esențială. Din această nevoie a apărut orientarea noastră către feedback-ul pieței și implicit spre optimizarea sistemelor de distribuție. Creșterea sustenabilă a companiei este corelabilă cu identificarea și realizarea de performanțe în domeniul veniturilor și profitului realizabil din distribuție.
- Fiind unul dintre factorii reglatori ai consumului, distribuția necesită o deosebită atenție în conceperea strategiilor de penetrare a pieței la nivel macro-economic, având funcții de creare de cerere și de asigurare structurală a fluxului de produse/servicii.
Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.
Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.