Strategii de preţ
- Aplicarea unei politici de preț coerente cu strategia dată de arhitectura de brand acoperă exigența de a produce avantaje diferențiale. În analiza soluțiilor optime, strategia de preț va fi o componentă subscrisă strategiei mai generale de marketing, compatibilă cu obiectivele pe termen lung și scurt.
- O strategie de preț care orchestrează variabile substanțiale va avea în vedere criterii care țin de o analiză în profunzime a pieței pe termen mediu și lung. Elasticitatea față de preț determină capacitatea de fluctuație a achiziționării repetate și disponibilitatea de investiție a consumatorilor.
- Poziția asumată a companiei față de competitor la un moment dat va avea în considerare și comportamentul consumatorilor privind rata de integrare a produsului sau serviciului în contextul consumului repetat.
- Adaptarea la specificul pieței trebuie realizată prin cunoașterea în profunzime atât a publicului țintă al produsului/serviciului, cât și prin tendințele generale ale micro-mediului economic. Pentru optimizarea rezultatelor la nivel de Return on Investment, strategia de preț trebuie să fie rezultatul transparent al unor date demo-psihografice rezultate din cercetări preliminare.
- Direct corelabilă cu viziunea de ansamblu asupra pieței, determinarea politicii de preț va contextualiza în același timp caracteristicile care transformă brandul într-o experiență tangibilă, cu o abordare riguroasă dată de studii științifice prealabile.
- Cele patru strategii de preț principale ale industriei de consum: premium, de penetrare, economy(fixarea prețului în funcție de costuri)și skimming(strategia prețurilor diferențiate)vor cunoaște valențehibrid și abordări complementare, în funcție de nevoile specifice identificate pentru fiecare dintre clienții noștri.
Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.
Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.