Acest website NU foloseste cookies.

Vezi mai mult

rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

          Departe de a fi o etapă simplă a implementării mixului de marketing, conceperea unei strategii de promovare care să penetreze piața într-o manieră eficientă cu rezultate cuantificabile necesită cunoașterea în profunzime/intimă a grupului țintă și a caracteristicilor acestuia, a seturilor de asocieri psiho-sociale și a strategiilor de promovare ale competitorilor.

          Odată concepută, strategia de promovare se materializează prin totalitatea conceptelor cheie transmise, prin obiectivele asociate ca rezultat al tacticilor specifice, prin mesajele și canalele de distribuție și se finalizează cu evaluarea impactului. În conceperea mixului de promovare se au în vedere modalitățile de comunicare alese, gradul de control asupra procesului comunicațional, viteza de feedback, direcția asumată a mesajelor integrate campaniei și eventualele variabile parazite.

          Conturarea unui mix promoțional sustenabil duce la îndeplinirea obiectivelor campaniei, independent de natura lor preponderent informațională, atitudinală sau comportamentală.

          Suma operațiunilor de consolidare și promovare a produsului sau serviciului este integrată într-o strategie mediatică coerentă cu caracteristicile publicului țintă și obiectivele campaniei. În contextul fluxului informațional și a gradului înalt de perisabilitate a mesajelor publicitare, strategiile mediatice au cunoscut metamorfoze consistente în direcția adresării tot mai specifice în detrimentul promovării agresive, pentru creșterea ratei de succes a campaniilor.

          Principalele etape pe care le urmărim în elaborarea unei strategii de promovare durabile și susținute sunt segmentarea publicului țintă în categorii relevante, targetarea în funcție de caracteristicile demo-psihografice specifice, poziționarea față de publicul relevant și elaborarea mesajului împreună cu strategia de diseminare.

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Scroll to top