Măsurare audienţă
- Prin acest complex de strategii analizăm indicativul comportamentului de consum TV, radio, presă, online și ca cifra de urmărire a canalelor în vederea furnizării de date semnificative clienților. Experiența solidă ne ajută să monitorizăm și să măsurăm nivelului de audit pe orice canal existent care ne este solicitat și în interpretarea rezultatelor. Pentru accesul concomitent pe o plajă largă de canale, dispunem de diferite metode ale căror rezultate sunt rapide și au un grad înalt de precizie.
- Accesul dat de expunerea mediatică nu garantează întotdeauna succesul la nivelul percepției conștiente și asumate, memorate și capabile de rememorat în orice moment asupra produsului sau serviciului. Pentru a putea stabili punctual gradul informațional de penetrare utilizăm scale specifice în analiza nu doar a ratei de urmărire a mesajelor în mod pasiv, cât și la nivel de înțelegere și procesare cu rezultate informaționale clare în rândul publicului țintă.
- Aproximarea numărului de telespectatori, ascultători, cititori sau utilizatori ai unui canal mediatic nu prezintă relevanță directă în depistarea de strategii punctual funcționale pentru promovarea produselor sau serviciilor clienților noștri. De aceea în sistematizarea și contextualizarea datelor obținute se ia în vederea obținerea de informații demografice și psihografice despre publicul țintă.
- Metodologia interpretării datelor obținute se folosește inclusiv în anticiparea comportamentului de consum al targetului unei companii sau organizații. În funcție de nevoile clientului, putem interpreta datele obținute prin analize descriptive, tehnici de analiză statistică avansate pentru a furniza date relevante riguros selectate.
Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.
Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.