Abordare
- Serviciile de marketing reprezintă o componentă fundamentală pentru orice strategie de piață și, aplicate riguros, pot conduce la profitabilitatea și dezvoltarea unei afaceri.
- Problemele care pot apărea în acest domeniu sunt diverse: de la o aplicare a activităților de marketing fără efectuarea unei cercetări în prealabil, până la o interpretare greșită a datelor sau implementarea unei strategii nepotrivite.
- În cei peste 10 ani de activitate EMI a dezvoltat un portofoliu de peste 160 de clienți, din mediul privat și public din România, Franța, Scoția, Germania, Republica Moldova și Ucraina, a elaborat peste 50 de strategii de dezvoltare locală, două strategii de dezvoltare județeană, o strategie la nivel de minister, a efectuat peste 150 de studii de piață și a instruit peste 2000 de cursanți. Experiența acumulată ne oferă o înțelegere unică a acestui domeniu, înțelegere ce se reflectă în metodele noastre de identificare și soluționare a problemelor.
- Primul pas în soluționarea eficientă a problemelor este înțelegerea afacerii și domeniului în care își desfășoară activitatea clientul nostru. Acest proces necesită cunoașterea și înțelegerea clientului, companiei, mediului de afaceri și mediului concurențial. Acest proces ne permite să ne adaptăm abordarea pentru a răspunde nevoilor clienților noștri. După obținerea, analizarea și înțelegerea acestor date, vă putem crea un plan clar de acțiune. Soluțiile pe care le găsim sunt sustenabile, inovative dar în același timp pragmatice. La finalizarea implementării strategiilor rămânem la dispoziția clienților oferind sprijin în activitățile ulterioare.
Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.
Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.