Acțiunea de elaborare a unei Analize a mediului antreprenorial regional este componentă a subactivității 3.1 a proiectului, parte integrantă a activității 2. Activități specifice etapei I - Formare antreprenorială.
Obiectivele specifice ale acțiunii:
- conștientizarea forțelor de macromediu care afectează capacitatea companiei de a-și servi clienții:
- modul în care schimbările în mediile demografice/sociale și economice afectează deciziile de marketing;
- cum afectează mediile politice și culturale afacerea.
- conștientizarea forțelor de micromediu care afectează capacitatea companiei de a-și servi clienții - actori apropiați de companie precum: furnizorii, intermediarii de marketing, piețele clienților, concurenții și publicul.
Avantajele ca urmare a elaborării analizei mediului antreprenorial sunt următoarele:
- Beneficiarul obține noi perspective asupra unei ramuri, noi orientări sau noi abordări privind mediul antreprenorial al Regiunii de Dezvoltare Nord-Est;
- Beneficiarul este capabil să își dezvoltă afacerea sa, în contextul mediului antreprenorial al regiunii, în vederea înțelegerii nevoilor și așteptărilor asupra acțiunilor antreprenoriale, motivării, încurajării în procesul de luare a deciziilor și elaborării de strategii de acțiune aplicabile afacerii sale
Prezentare PPT: Analiza mediului antreprenorial regional