Acest website NU foloseste cookies.

Vezi mai mult

rom uk

Acțiunea de elaborare a unei Analize a mediului antreprenorial regional este componentă a subactivității 3.1 a proiectului, parte integrantă a activității 2. Activități specifice etapei I - Formare antreprenorială.

Obiectivele specifice ale acțiunii:

  • conștientizarea forțelor de macromediu care afectează capacitatea companiei de a-și servi clienții:
  • modul în care schimbările în mediile demografice/sociale și economice afectează deciziile de marketing;
  • cum afectează mediile politice și culturale afacerea.
  • conștientizarea forțelor de micromediu care afectează capacitatea companiei de a-și servi clienții - actori apropiați de companie precum: furnizorii, intermediarii de marketing, piețele clienților, concurenții și publicul.

Avantajele ca urmare a elaborării analizei mediului antreprenorial sunt următoarele:

  1. Beneficiarul obține noi perspective asupra unei ramuri, noi orientări sau noi abordări privind mediul antreprenorial al Regiunii de Dezvoltare Nord-Est;
  2. Beneficiarul este capabil să își dezvoltă afacerea sa, în contextul mediului antreprenorial al regiunii, în vederea înțelegerii nevoilor și așteptărilor asupra acțiunilor antreprenoriale, motivării, încurajării în procesul de luare a deciziilor și elaborării de strategii de acțiune aplicabile afacerii sale

Prezentare PPT: Analiza mediului antreprenorial regional 

test

test anunţuri

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Scroll to top