Companie
Numere inteligente:
Oferim siguranță pe o piață complexă
Oferim date unice despre consumatori, mass-media și părțile interesate. Specialiștii noștri conectează aceste date și o transformă în intrări pe care managerii trebuie să ia deciziile corecte.
Combinăm pasiunea, curiozitatea și expertiza
Obiectivele clientilor nostri sunt nucleul abordarii E.M.I Field Data. Experții noștri combină pasiunea, curiozitatea și creativitatea cu cele mai noi informații despre industrie și cele mai bune instrumente de marketing.
Noi livrăm strategiile câștigătoare ale clienților noștri
Transformăm cercetarea de piață în oportunități de afaceri. Adresăm întrebările potrivite și oferim răspunsurile corecte pentru a permite clienților noștri să ia cele mai potrivite pași.
Soluții
Una dintre întrebările fundamentale în cercetarea de marketing este "De ce clienții cumpără produsele / serviciile anumitor mărci?" Și este ușor de văzut că întrebarea referitoare la un produs nou este: "Ce set de caracteristici ale noului produs ar determina cel mai mare profit? "
Cercetarea de piață utilizează o varietate de metode și instrumente care pot fi aplicate pentru a studia alegerea clientului.
Din punctul nostru de vedere, aspectul cel mai important în marketing este modul în care înțelegeți clienții și potențialii clienți, nevoile și caracteristicile acestora, modul în care acestea diferă una de alta și modul în care percep beneficiile pe care ar dori să le găsească noile produse / servicii.
Utilizăm o varietate de tehnici pentru a identifica, descrie și analiza segmentele de piață specifice atât produselor deja existente, cât și celor noi.
Cercetarea mărcii
Acest tip de cercetare vizează descoperirea "personalității" și a valorii unei mărci. Este util să se determine gradul în care este cunoscut un brand. Scopul este de a include diferite tipuri de produse și servicii într-o categorie sau de a înțelege măsura în care un produs sau serviciu "se potrivește" imaginii de marcă propusă de clientul nostru.
Proiectarea și testarea produselor
Deși nu se recomandă să se facă greșeli, este preferabil să se învețe de la ei să descopere îmbunătățirile care pot fi făcute unui produs înainte de a lua o decizie privind dezvoltarea acestuia sau despre realizarea unui nou produs. Compania noastră efectuează astfel de studii pentru a determina combinația potrivită a caracteristicilor produsului și pentru a determina prețurile pe care clienții din diferite segmente le pot plăti.
Publicitatea și instrumente de comunicare
Când nu sunteți sigur de efectul publicității asupra segmentelor de public țintă, este indicat să testați mesajele promoționale. Testarea mesajelor oferă informații despre eficacitatea și dinamica lor în timp.
Analiza prețurilor
Stabilirea prețului de vânzare al unui produs sau serviciu este una dintre cele mai dificile decizii de management. Dezvoltarea și aplicarea unei strategii în acest sens necesită realizarea mai multor tipuri de cercetare. În cele mai multe cazuri, acest lucru implică interogarea directă, o tehnică care utilizează percepția clientului în legătură cu nivelul de stabilire a prețurilor. O altă tehnică frecvent utilizată este reprezentată de analiza coșului de pe piață care poate indica prețul dat de client pentru un set de caracteristici ale unui produs.
Satisfacția și loialitatea clienților
După ce ați implementat planul de marketing și clienții au cumpărat și au folosit produsul dvs., este timpul să vă evaluați experiențele și probabilitatea de a cumpăra produsul din nou și motivele pentru care faceți acest lucru. Compania noastră realizează studii privind gradul de satisfacție al clienților și loialitatea față de produsele / serviciile oferite de dvs.
Electoral
Indiferent dacă sunteți un partid, un candidat sau o parte interesată: în timpul campaniei electorale sau nu, suntem disponibili pentru dvs. cu o cercetare de piață personalizată pe subiectele dvs. de interes.
Resurse
- Server propriu pentru stocarea datelor;
- 15 tablete cu conexiune 3G;
- Software specializat: analiză cantitativă și calitativă;
- VPN, sistem DMZ - conexiune sigură, directă, risc minim de pierdere de date;
- Resurse umane: specialist de cercetare de marketing, statistician, specialist de analiză calitativă.
Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.
Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.
GDPR EMI
NOTA INFORMARE - Recrutarea grupului țintă în proiecte cu finanțare nerambursabilă
NOTA INFORMARE - supraveghere videoNOTA INFORMARE - supraveghere video
NOTA INFORMARE - Gestionarea activității site-urile companiei
NOTA INFORMARE - Gestionarea paginilor companiei pe rețelele sociale
NOTA INFORMARE - Gestionarea resurselor umane - recrutare