Acest website NU foloseste cookies.

rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

În vederea atingerii indicatorilor și rezultatelor așteptate ale proiectului ce țin de numărul de persoane în grupul țintă și numărul de certificate recunoscute ANC acordate, ca măsură de precauție pentru riscul de abandon al membrilor grupului țintă membrii structurii parteneriale au adoptat Corrigendumul 1 la Metodologia de selecție a grupului țintă. 

141037_Corrigendum_1_la_Metodologie_grup_tinta.pdf

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Scroll to top