Acest website NU foloseste cookies.

rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

EASTERN MARKETING INSIGHTS SRL, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul INCLUSIVE ACTIVATOR - Integrare Non-discriminatorie prin Crearea Locurilor de muncă în Unități Sociale Implicate în Valorificarea Economiei locale, cod SMIS 311154. Proiectul este cofinanțat din fondurile FEDR/FSE+/FC/FTJ prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, Prioritate: P03. Protejarea dreptului la demnitate socială, Cod apel: PIDS/83/PIDS_P3/OP4/ESO4.1/PIDS_A12.

Obiectivul general al proiectului: Susținerea incluziunii sociale a persoanelor din mediul rural din Regiunea Nord-Est prin încurajarea spiritului antreprenorial, facilitarea accesului pe piața muncii a persoanelor vulnerabile din mediul rural aflate în căutarea unui loc de muncă și dezvoltarea mediului antreprenorial rural în domeniul economiei sociale.

Obiectivele specifice:

                       OS 1. Creșterea gradului de conștientizate al populației din Regiunea de Nord-Est privind oportunitățile oferite și principalele condiții pentru a beneficia de finanțarea nerambursabilă, riscurile și obligațiile ce decurg din accesarea finanțării prin organizarea de evenimente în mediul online și offline, precum și elaborarea a 3 seturi de materiale de informare pe tematici de interes, pe parcursul unei luni de implementare.

                       OS 2. Asigurarea selectării a 131 de membrii grupului țintă pentru participarea acestora la activitățile proiectului prin colectarea, validarea și înregistrarea formularelor de apartenență la grupul țintă și prin respectarea confidențialității datelor cu caracter personal, pe parcursul a 4 luni.

                       OS 3. Dezvoltarea competențelor antreprenoriale în domeniul social a 131 de persoane din grupul țintă prin furnizarea de program de formare "Antreprenor în economia socială" și acordarea de subvenții participanților la curs care au absolvit proba teoretică și cea practică, pe parcursul a 4 luni.

                       OS 4. Facilitarea înțelegerii modului de realizare a unei analize a mediului antreprenorial pentru cei 131 de membri ai grupului țintă prin furnizarea unui program de instruire non-formal privind tehnicile de realizare a unei astfel de analize, pe parcursul a 4 luni.                                                                                         

                       OS 5. Asigurarea unei proceduri transparente, echidistante și obiective a selectării celor 34 de planuri de afaceri propuse spre finanțare prin schema de ajutor de minimis, pe parcursul a 5 luni.

                       OS 6. Familiarizarea celor 34 de beneficiari ai ajutorului de minimis cu domeniul antreprenoriatului social prin participarea la 16 vizite de studiu la 4 întreprinderi sociale din Regiunea Nord-Est, 11 ședințe de consiliere colective privind funcționării unei întreprinderi sociale, 306 ședințe de consiliere individuale privind managementul unei întreprinderi

                       OS 7. Sprijinirea celor 34 de beneficiari ai ajutorului de minimis în parcurgerea procedurilor de înființare și demararea întreprinderilor sociale prin elaborarea unui ghid orientativ în acest sens, precum și prin verificarea și validarea documentelor care atestă înființarea întreprinderilor în vederea semnării celor 34 de contracte de subvenție, pe parcursul unei luni de implementare.

                       OS 8. Acordarea sprijinului financiar celor 34 de întreprinderi sociale prin realizarea procedurilor de solicitare a tranșelor aferente ajutorului de minimis și transferarea acestora fiecărei întreprinderi în parte, pe parcursul a 18 luni.

                       OS 9. Asigurarea implementării optime și corecte a celor 34 de planuri de afacere finanțare prin realizarea procedurilor de monitorizare a utilizării schemei de ajutor de minimis și respectarea Planului de afacere, precum și prin monitorizarea întreprinderilor să creeze parteneriate în vederea realizării scopurilor sociale ale acestora, pe parcursul a 18 luni.                                              

                       Grupul țintă al proiectului este format din 131 persoane care doresc sa înființeze întreprinderi sociale în mediul rural, din care: 28 sunt persoane vulnerabile din mediul rural (dezavantajate/ defavorizate pe piața muncii, șomeri, persoane inactive, cu domiciliul in zona rurală); 21 sunt persoane de etnie romă din mediul rural; 82 sunt persoane care îndeplinesc condiția generală de acces în grupul țintă.

                       Proiectul are o durată de 30 luni, data începerii fiind 01.08.2024, iar data finalizării 31.01.2027.

                       Valoarea totală a proiectului este de 14.891.378,42 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR/FSE+/FC/FTJ este 12.520.422,99 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă de la bugetul național este de 2.209.486,41 lei, iar valoarea cofinanțării este de 161.469,02 lei.

                       Predarea documentelor de înscriere în grupul țintă completate se face conform următorului program: în fiecare zi (de luni-vineri, cu excepția zilelor libere legale), de la ora 15.00 - 18.00 (fără o programare prealabilă). De asemenea, dacă aveți neclarități în completarea formularelor, așteptăm persoanele interesate să le completăm împreună la biroul din comuna Valea Lupului, strada Nicolae Tonitza, nr. 4 (dacă sunt dificultăți de localizare se va furniza share location), conform aceluiași program.

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Scroll to top