Acest website NU foloseste cookies.

rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

EASTERN MARKETING INSIGHTS SRL, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul RURAL GROWTH ACTIVATOR –  Resurse Umane Reintegrate în Afaceri Locale, cod SMIS 311150. Proiectul este cofinanțat din fondurile FEDR/FSE+/FC/FTJ prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, Prioritate: P03. Protejarea dreptului la demnitate socială, Cod apel: PIDS/83/PIDS_P3/OP4/ESO4.1/PIDS_A12.

Obiectivul general al proiectului: Promovarea incluziunii sociale a comunităților rurale din Regiunea Nord-Est, prin consolidarea spiritului antreprenorial, crearea de oportunități de angajare pentru persoanele vulnerabile din mediul rural și dezvoltarea sectorului antreprenorial rural, cu accent pe domeniile competitive la nivelul Regiunii Nord-Est.

Obiectivele specifice:

                       OS 1. Sporirea nivelului de informare al comunității din Regiunea de Nord-Est cu privire la oportunitățile disponibile în cadrul proiectului, criteriile de eligibilitate, riscurile și responsabilitățile asociate accesării fondurilor nerambursabile prin intermediul organizării de evenimente atât online, cât și offline, și prin crearea a trei seturi de materiale informative pe subiecte relevante, pe parcursul unei luni de implementare.

                       OS 2. Selectarea a 131 de participanți din grupul țintă pentru a se implica în activitățile proiectului prin procesul de colectare, validare și înregistrare a formularelor de înscriere în grupul țintă, respectând, simultan, confidențialitatea datelor cu caracter personal, pe parcursul a 4 luni.

                       OS 3. Acumularea competențelor antreprenoriale în domeniul economiei sociale pentru 131 de membrii din grupul țintă prin intermediul programului de instruire "Antreprenor în economia socială," oferind subvenții participanților care au finalizat atât partea teoretică, cât și cea practică a cursului, pe parcursul a 4 luni.

                       OS 4. Sprijinirea înțelegerii procesului de efectuare a unei analize a mediului antreprenorial de către cei 131 de membri ai grupului țintă prin intermediul unui program de instruire non-formal, care acoperă tehnici și abordări specifice, teoretice și practice, realizarea unei astfel de analize la nivelul pieței vizate de fiecare idee de afacere, pe parcursul a 4 luni.

                       OS 5. Garantarea unei proceduri transparente, imparțiale și obiective în procesul de selecție a celor 34 de planuri de afaceri cu accent pe domeniile competitive ale Regiunii Nord-Est, propuse pentru finanțare prin intermediul schemei de ajutor de minimis, pe parcursul a 5 luni.

                       OS 6. Consolidarea cunoștințelor și abilităților celor 34 de beneficiari ai ajutorului de minimis în domeniul antreprenoriatului social prin intermediul a 16 vizite de studiu la 4 întreprinderi sociale din Regiunea Nord-Est, 11 ședințe de consiliere colective referitoare la funcționarea unei întreprinderi sociale, 306 ședințe de consiliere individuale cu privire la managementul întreprinderii sociale și 2 sesiuni colective pentru schimbul de experiențe și cunoștințe cu specialiști în domenii precum ESG: Environmental, Social and Corporate Governance și Business Analytics, pe parcursul a 3 luni.

                       OS 7. Oferirea de sprijin pentru cei 34 de beneficiari ai ajutorului de minimis în procesul de înființare și lansare a întreprinderilor sociale, prin elaborarea unui ghid orientativ detaliat și prin verificarea și validarea documentelor care atestă înființarea întreprinderilor, în vederea semnării celor 34 de contracte de subvenție, pe parcursul unei luni de implementare.

                       OS 8. Furnizarea sprijinului financiar necesar celor 34 de întreprinderi sociale prin intermediul procesului de solicitare al tranșelor aferente ajutorului de minimis, asigurând transferul fondurilor către fiecare întreprindere în mod individual, pe parcursul a 18 luni.

                       OS 9. Asigurarea unei implementări eficiente și conforme a celor 34 de planuri de afaceri finanțate, prin intermediul monitorizării utilizării corecte a schemei de ajutor de minimis, respectării planului de afaceri și implicării întreprinderilor în stabilirea de parteneriate cu scopul de a atinge obiectivele lor sociale, pe parcursul a 18 luni.                                              

                       Grupul țintă al proiectului este format din 131 persoane care doresc sa înființeze întreprinderi sociale în mediul rural, din care: 28 sunt persoane vulnerabile din mediul rural (dezavantajate/ defavorizate pe piața muncii, șomeri, persoane inactive, cu domiciliul in zona rurală); 21 sunt persoane de etnie romă din mediul rural; 82 sunt persoane care îndeplinesc condiția generală de acces în grupul țintă.

                       Proiectul are o durată de 30 luni, data începerii fiind 01.08.2024, iar data finalizării 31.01.2027.

                       Valoarea totală a proiectului este de 14.891.398,00 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR/FSE+/FC/FTJ este 12.520.438,78 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă de la bugetul național este de 2.209.489,20 lei, iar valoarea cofinanțării este de 161.470,02 lei.

                       Predarea documentelor de înscriere în grupul țintă completate se face conform următorului program: în fiecare zi (de luni-vineri, cu excepția zilelor libere legale), de la ora 15.00 - 18.00 (fără o programare prealabilă). De asemenea, dacă aveți neclarități în completarea formularelor, așteptăm persoanele interesate să le completăm împreună la biroul din comuna Valea Lupului, strada Nicolae Tonitza, nr. 4 (dacă sunt dificultăți de localizare se va furniza share location), conform aceluiași program.

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Scroll to top