Acest website NU foloseste cookies.

rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

EASTERN MARKETING INSIGHTS SRL, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul REAL START-UP - Relevarea Educației Antreprenoriale Locale prin Start-Up-uri sustenabile, cod SMIS 311241. Proiectul este cofinanțat din fondurile FEDR/FSE+/FC/FTJ prin Programul Educație și Ocupare 2021-2027, Prioritate: P04. Antreprenoriat și economie socială, Cod apel: PEO/103/PEO_P4/OP4/ESO4.1/PEO_A52.

Obiectivul general al proiectului: Dezvoltarea capitalului uman orientat spre domeniul economiei sociale din Regiunea Nord-Est în mediul urban prin programe de educație antreprenorială specifică, oferirea de suport pentru activitățile antreprenoriale specific și prin facilitarea accesului pe piața muncii din România a persoanelor din grupurile vulnerabile pe piața muncii.

Obiectivele specifice:

                       OS 1. Creșterea gradului de conștientizate al populației din Regiunea de Nord-Est privind oportunitățile oferite și principalele condiții pentru a beneficia de finanțarea nerambursabilă, riscurile și obligațiile ce decurg din accesarea finanțării prin organizarea de evenimente în mediul online și offline, precum și elaborarea a 4 seturi de materiale de informare pe tematici de interes, pe parcursul unei luni de implementare.

                       OS 2. Asigurarea selectării a 131 de membrii grupului țintă pentru participarea acestora la activitățile proiectului prin colectarea, validarea și înregistrarea formularelor de apartenență la grupul țintă și prin respectarea confidențialității datelor cu caracter personal, pe parcursul a 4 luni.

                       OS 3. Dezvoltarea competențelor antreprenoriale în domeniul social a 131 de persoane din grupul țintă prin furnizarea de programului de formare „Antreprenor în economia socială” și acordarea de subvenții participanților la curs care au absolvit proba teoretică și cea practică, pe parcursul a 4 luni.

                       OS 4. Facilitarea înțelegerii modului de realizare a unei analize a mediului antreprenorial pentru cei 131 de membrii ai grupului țintă prin furnizarea unui program de instruire non-formal privind tehnicile de realizare a unei astfel de analize, pe parcursul a 4 luni.

                       OS 5. Asigurarea unei proceduri transparente, echidistante și obiective a selectării celor 28 de planuri de afaceri propuse spre finanțare prin schema de ajutor de minimis, pe parcursul a 5 luni.

                       OS 6. Familiarizarea celor 28 de beneficiari ai ajutorului de minimis cu domeniul antreprenoriatului social prin participarea la 16 vizite de studiu la 4 întreprinderi sociale din Regiunea Nord-Est, 11 ședințe de consiliere colective privind mecanismele funcționării unei întreprinderi sociale, 280 ședințe de consiliere individuale privind managementul unei întreprinderi sociale și 2 sesiuni colective privind schimbul de experiențe și know-how cu specialiști în domeniile ESG: Environmental, Social and Corporate Governance și Business Analytics, pe parcursul a 3 luni.                              OS 7. Sprijinirea celor 28 de beneficiari ai ajutorului de minimis în parcurgerea procedurilor de înființare și demararea a întreprinderilor sociale prin elaborarea unui ghid orientativ în acest sens, precum și prin verificarea și validarea documentelor care atestă înființarea întreprinderilor în vederea semnării celor 28 de contracte de subvenție, pe parcursul unei luni de implementare.

                       OS 8. Acordarea sprijinului financiar celor 28 de întreprinderi sociale prin realizarea procedurilor de solicitare a tranșelor aferente ajutorului de minimis și transferarea acestora fiecărei întreprinderi în parte, pe parcursul a 18 luni.

                       OS 9. Asigurarea implementării optime și corecte a celor 28 de planuri de afacere finanțare prin realizarea procedurilor de monitorizarea utilizării schemei de ajutor de minimis și respectarea Planului de afacere, precum și prin monitorizarea întreprinderilor să creeze parteneriate în vederea realizării scopurilor sociale ale acestora, pe parcursul a 18 luni.                                                                                           

                      Grupul țintă al proiectului este format din persoane care doresc sa înființeze întreprinderi sociale în mediul urban: persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, tineri cu vârsta de peste 30 ani, șomeri, șomeri de lunga durata, persoane din grupuri dezavantajate pe piața muncii, persoane inactive.

                       Proiectul are o durată de 30 luni, data începerii fiind 01.08.2024, iar data finalizării 31.01.2027.

                       Valoarea totală a proiectului este de 14.891.393,03 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR/FSE+/FC/FTJ este 12.511.331,30 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă de la bugetul național este de 2.207.881,99 lei, iar valoarea cofinanțării este de 172.179,74 lei.

                       Predarea documentelor de înscriere în grupul țintă completate se face conform următorului program: în fiecare zi (de luni-vineri, cu excepția zilelor libere legale), de la ora 15.00 - 18.00 (fără o programare prealabilă). De asemenea, dacă aveți neclarități în completarea formularelor, așteptăm persoanele interesate să le completăm împreună la biroul din comuna Valea Lupului, strada Nicolae Tonitza, nr. 4 (dacă sunt dificultăți de localizare se va furniza share location), conform aceluiași program.

311241_Anunț de presă_începere

 

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Scroll to top