Acest website NU foloseste cookies.

rom uk

Cercetare de marketing

Marketing research

Consultanţă în afaceri

consultanta

Training

Training

Marketing public

Marketing in sector public

Dezvoltare internaţională

Dezvoltare internationala

Soluţii financiare

solutii financiare

EASTERN MARKETING INSIGHTS SRL, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul COMPETITIVE ACTIVATOR - Crearea Oportunităților de Muncă prin Perspectiva Egalității de șanse și Tratament Implementând Tehnici Incluzive și Viabile Economiei sociale, cod SMIS 311198. Proiectul este cofinanțat din fondurile FEDR/FSE+/FC/FTJ prin Programul Educație și Ocupare 2021-2027, Prioritate: P04. Antreprenoriat și economie socială, Cod apel: PEO/103/PEO_P4/OP4/ESO4.1/PEO_A52.

Obiectivul general al proiectului: Stimularea dezvoltării capitalului uman din domeniul economiei sociale din zona urbană a Regiunii Nord-Est prin furnizarea programelor de educație antreprenorială specializată, încurajarea activităților antreprenoriale specifice cu accent pe domeniile competitive regionale și facilitarea integrării pe piața muncii a persoanelor care se confruntă cu dificultăți în identificare unui loc de muncă.

Obiectivele specifice:

                       OS 1. Sporirea gradului de conștientizare al locuitorilor din Regiunea de Nord-Est cu privire la posibilitățile oferite, cerințele esențiale pentru a gestionarea unui ajutor de minimis, precum și riscurile și responsabilitățile asociate cu obținerea finanțării prin elaborarea a patru seturi de materiale informative pe subiecte de interes și organizarea de evenimente de diseminare a informațiilor atât online, cât și offline, pe parcursul unei luni de implementare.

                       OS 2. Selecția a 131 de persoane pentru a face parte din grupul țintă al proiectului și pentru a lua parte la activitățile proiectului prin organizarea unui proces de colectare, validare și înregistrare a formularelor de înregistrare în grupul țintă, respectând în același timp confidențialitatea datelor personale, pe parcursul a 4 luni.

                       OS 3. Îmbunătățirea competențelor antreprenoriale în economia socială a celor 131 de membri ai grupului țintă prin oferirea programului de instruire "Antreprenor în economia socială" și acordarea de subvenții participanților care au finalizat cu succes atât partea teoretică, cât și cea practică a cursului, pe parcursul a 4 luni.

                       OS 4. Creșterea capacității de analiză a mediului antreprenorial a celor 131 de membri ai grupului țintă prin oferirea unui program de instruire non-formal privind tehnicile de realizare a unei analize a mediului antreprenorial, pe parcursul a 4 luni.

                       OS 5. Implementarea unei proceduri transparente, echitabile și obiective pentru selectarea celor 28 de planuri de afaceri propuse pentru finanțare prin schema de ajutor de minimis, pe parcursul a 5 luni.

                       OS 6. Furnizarea unei experiențe de învățare relevantă și aplicabilă pentru cei 28 de beneficiari ai ajutorului de minimis, prin organizarea a 16 vizite de studiu la 4 întreprinderi sociale din Regiunea Nord-Est, 11 ședințe de consiliere colective pentru înțelegerea funcționării întreprinderilor sociale, 280 de sesiuni individuale de consiliere pentru dezvoltarea abilităților de management în domeniul întreprinderilor sociale și 2 sesiuni colective pentru schimbul de experiență și know-how cu specialiști în ESG: Guvernanța Mediului, Socială și Corporativă și Analiza Afacerilor, pe parcursul a 3 luni.

                       OS 7. Furnizarea suportului necesar pentru cei 28 de beneficiari ai ajutorului de minimis în procesul de înființare și lansare a întreprinderilor sociale prin elaborarea și furnizarea unui ghid detaliat, verificarea și validarea documentelor care atestă înființarea întreprinderilor, și încheierea a 28 de contracte de subvenție, pe parcursul unei luni de implementare.

                       OS 8. Asigurarea sprijinului financiar acordat celor 28 de întreprinderi sociale prin procesul de solicitare a tranșelor aferente ajutorului de minimis și transferarea acestora individual către fiecare întreprindere, pe parcursul a 18 luni.

                       OS 9. Garantarea implementării eficiente și corecte a celor 28 de planuri de afaceri finanțate, prin desfășurarea riguroasă a procedurilor de monitorizare a utilizării schemei de ajutor de minimis, în concordanță cu Planul de Afaceri, cu o atenție deosebită asupra monitorizării dezvoltării parteneriate pentru a atinge obiectivele lor sociale, pe parcursul a 18 luni.                                                                                                                         

                      Grupul țintă al proiectului este format din persoane care doresc sa înființeze întreprinderi sociale în mediul urban: persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, tineri cu vârsta de peste 30 ani, șomeri, șomeri de lunga durata, persoane din grupuri dezavantajate pe piața muncii, persoane inactive.

                       Proiectul are o durată de 30 luni, data începerii fiind 01.08.2024, iar data finalizării 31.01.2027.

                       Valoarea totală a proiectului este de 14.891.391,33 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR/FSE+/FC/FTJ este 12.511.329,93 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă de la bugetul național este de 2.207.881,75 lei, iar valoarea cofinanțării este de 172.179,65 lei.

                       Predarea documentelor de înscriere în grupul țintă completate se face conform următorului program: în fiecare zi (de luni-vineri, cu excepția zilelor libere legale), de la ora 15.00 - 18.00 (fără o programare prealabilă). De asemenea, dacă aveți neclarități în completarea formularelor, așteptăm persoanele interesate să le completăm împreună la biroul din comuna Valea Lupului, strada Nicolae Tonitza, nr. 4 (dacă sunt dificultăți de localizare se va furniza share location), conform aceluiași program.

311198_Anunț de presă_începere

Legături utile

citat1

Ne ajutăm clienții să-și vadă consumatorii cu ochi noi, să-și vadă concurenții cu mai multă claritate și pe ei înșiși – mai obiectiv.

citat2

Ne adaptăm abordarea pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile unice ale clienţilor noştri.

Get Socials

Scroll to top